Raiffeisen Polbank wystartował z nową kampanię produktową po fuzji prawnej obu banków. Spot reklamujący „Kredyt na Miarę” bez odsetek można zobaczyć w telewizji od 11 lutego. Bohaterką materiału jest Justyna Kowalczyk, pierwsza w rankingu światowym narciarka biegowa i ambasadorka Raiffeisen Polbank.
Koncepcja reklamy opiera się na analogii między sportowym wysiłkiem a konstrukcją Kredytu na Miarę bez odsetek. W czasie uprawiania sportu zwykle łatwiej jest podjąć większy wysiłek na początku treningu niż na końcu. Dlatego „Kredyt na Miarę” zbudowany jest w taki sposób, aby całość jego kosztów spłacić bezpośrednio po zaciągnięciu zobowiązania. Następnie można korzystać z pożyczki, nie martwiąc się odsetkami, gdyż wynoszą 0%.
Kampania reklamowa w telewizji potrwa od 11 lutego i potrwa do 31 marca bieżącego roku. Spot w dwóch wersjach: 30- i 15- sekundowej będzie emitowany w stacjach ogólnopolskich (TVP1, TVP2, Polsat, TVN) oraz tematycznych (m.in. TVN24, Polsat News, TVP Info, Polsat Sport, TVP Sport, Discovery Channel, Planete, TVN Style, TVN Turbo).