Getin Bank rozpoczyna kolejną kampanię, która wpisuje się w najnowszą strategię i filozofię banku. Po zaprezentowaniu nowego konta GETIN UP, bank stawia na promocję kredytów gotówkowych.
Komunikacja, nawiązująca do hasła „Getin Bank – praktycznie” rozpocznie się 18 lutego i potrwa do 24 marca. Będzie obecna przede wszystkim w telewizji, gdzie pojawią się 3 wersje 15-sekundowych spotów. Kampania zwróci uwagę na praktyczne, ważne dla Klientów ułatwienia, które bank wdrożył w procesie przyznawania kredytów gotówkowych. Pierwsza część akcji promować będzie ofertę „kredyt na PIT” (możliwość uzyskania kredytu nawet do 150 000 zł bez zaświadczeń o zarobkach), druga zaś – dotyczy kredytu z darmowym ubezpieczeniem od utraty pracy. Za kampanię odpowiada agencja Bardzo. Media zaplanował i kupił dom mediowy MediaVest, natomiast za obsługę PR odpowiada agencja Rc2.